Daniël Markus is een data-analist die van flipperen houdt. Op basis van data maakt hij onderbouwde beslissingen; onderbuikgevoelens zijn niets voor hem. Objectief en effectief beter worden, dat is waar hij elke dag voor gaat.
Sinds 2003, toen hij het volledig op webanalytics gebaseerd online marketingbureau ClickValue opzette, helpt hij organisaties met het verzamelen en analyseren van de gegevens van hun websites. Bezoekersgedrag, klantgedrag en marketingrendement: het zijn de sleutels tot groei. Per marketingkanaal meet hij wat de werving van een klant kost en wat de klant vervolgens oplevert. Op basis van die data adviseert hij hoe een organisatie online het best kan groeien.
Zijn eigen organisatie is ondertussen uitgegroeid tot een online marketinggroep met vijf bureaus en ruim 100 medewerkers. Allemaal dankzij het vertrouwen van inspirerende klanten, geweldige collega’s en deze piekfijne methode.
Het persoonlijke streven van Daniel Markus? Zoveel mogelijk high scores behalen voor klanten. Daarom doet hij binnen LevelUp Group wat hem het beste ligt: het continu verbeteren van de data driven aanpak die de basis vormt van onze werkzaamheden. Die aanpak, en alles wat hij de afgelopen vijftien jaar heeft ontdekt door de praktische toepassing ervan, is de inhoud van dit boek. Digital Marketing Pinball: hoe je in 8 uur een nieuwe online marketing topscore haalt.
Taal | Nederlands |
---|---|
Bindwijze | Softcover |
Verschijningsdatum | 31 januari 2019 |
Druk | 1e druk |
Afmetingen | 17 x 24 x 1,8 cm |
Aantal pagina’s | 235 pagina’s |
ISBN | 9789082957105 |
Uitgever | LevelUp Group |