Workshop Digital Marketing Pinball

Leer groeien met data en analyse

Volg deze praktische workshop op het snijvlak van online marketing en digital analytics. Leer concrete technieken voor het structureel verhogen van het rendement van jouw digitale kanaal. Zowel geschikt voor B2B als voor B2C. Na afloop heb je de kennis en vaardigheden om te bepalen wat de beste besteding is van je volgende uur en je volgende euro. Kom naar deze workshop en ga de volgende dag naar je kantoor met concrete aanknopingspunten voor groei van je digitale kanaal.

Amsterdam

26 jun. 2019€ 495 ex. BTW
Startgarantie

Amsterdam

10 jul. 2019€ 495 ex. BTW
Startgarantie

Schrijf je in en leer

  • hoe je concrete groeikansen vindt in je data
  • hoe je groeikansen communiceert aan collega's zodat ze ermee aan de slag willen
  • hoe je omgaat met het Flipperkastmodel
  • hoe je analyses en onderzoek uitvoert voor conversieverbetering
  • hoe je business cases maakt voor investeringen in campagnes en technologie
  • hoe je producten identificeert waarvan je de prijs zonder probleem kan verhogen
  • hoe je de beste audiences vindt voor het boosten van adwords en social campagnes
  • hoe je klantsegmenten identificeert voor een succesvol retentieprogramma
  • hoe je MS-Excel inzet om 10x sneller en beter te analyseren met pivot tables
  • nog veel meer...om succesvol te zijn met digital marketing

Deze workshop is geschikt voor je als:

  • je zoekt naar explosieve groei van je online rendement binnen één jaar
  • je basiskennis hebt van Google Analytics en MS-Excel
  • je minimaal één jaar actief bent als online marketeer, e-commerce manager of web analist
  • je nieuwsgierig bent naar verbeteren van het rendement van digital marketing

Digital Marketing Pinball

De workshop behandelt de inhoud van het succesvolle boek over groeien met digital marketing; Digital Marketing Pinball. Het boek is verschenen in januari 2019 en deze workshop bied je de mogelijkheid om de vaardigheden uit het boek te oefenen onder begeleiding van de auteur van het boek.

Zoek liever eerst een andere workshop als

  • Je geen of weinig ervaring hebt met online marketing
  • Je deze technieken wil toepassen op een website met minder dan €50K omzet of €15K marge omzet per maand
  • Je zoekt naar de wondertechniek met garantie op succes. In deze workshop leer je experimenteren zodat je de aanpad vindt die voor jouw situatie effecties is. Maar wat werkt voor de één hoeft niet voor de ander te werken.
  • Je alles al weet van data-analyse, acquisitie, conversie, retentie, prijsoptimalisatie en viraliteit.

Maar kom wel wanneer je

Zoekt naar groei voor jezelf en je organisatie. De workshop is kleinschalig van opzet zodat er veel ruimte is voor individuele begeleiding. Zo kun je samen met de docent dieper ingaan op jouw specifieke situatie en maak je oefeningen zoveel mogelijk met je eigen data. Zo krijg direct een dieper inzicht in de ontwikkelingen en groeikansen van je eigen digitale kanaal.

Deelnemers ontvangen direct na een succesvolle inschrijving via de post een exemplaar van het boek.

Over de Docent

Daniël Markus Portret

Daniël Markus is een data-analist die van flipperen houdt. Op basis van data maakt hij onderbouwde beslissingen; onderbuikgevoelens zijn niets voor hem. Objectief en effectief beter worden, dat is waar hij elke dag voor gaat.

Sinds 2003, toen hij het volledig op webanalytics gebaseerd online marketingbureau ClickValue opzette, helpt hij organisaties met het verzamelen en analyseren van de gegevens van hun websites. Bezoekersgedrag, klantgedrag en marketingrendement: het zijn de sleutels tot groei. Per marketingkanaal meet hij wat de werving van een klant kost en wat de klant vervolgens oplevert. Op basis van die data adviseert hij hoe een organisatie online het best kan groeien.

Zijn eigen organisatie is ondertussen uitgegroeid tot een online marketinggroep met vijf bureaus en ruim 100 medewerkers. Allemaal dankzij het vertrouwen van inspirerende klanten, geweldige collega’s en deze piekfijne methode.

Het persoonlijke streven van Daniel Markus? Zoveel mogelijk high scores behalen voor klanten. Daarom doet hij binnen LevelUp Group wat hem het beste ligt: het continu verbeteren van de data driven aanpak die de basis vormt van onze werkzaamheden. Die aanpak, en alles wat hij de afgelopen vijftien jaar heeft ontdekt door de praktische toepassing ervan, is de inhoud van dit boek en van deze workshop. 

Interesse? Schrijf je direct in!

Schrijf je in en leer

  • hoe je concrete groeikansen vindt in je data
  • hoe je groeikansen communiceert aan collega's zodat ze ermee aan de slag willen
  • hoe je omgaat met het Flipperkastmodel
  • hoe je analyses en onderzoek uitvoert voor conversieverbetering
  • hoe je business cases maakt voor investeringen in campagnes en technologie
  • hoe je producten identificeert waarvan je de prijs zonder probleem kan verhogen
  • hoe je de beste audiences vindt voor het boosten van adwords en social campagnes
  • hoe je klantsegmenten identificeert voor een succesvol retentieprogramma
  • hoe je MS-Excel inzet om 10x sneller en beter te analyseren met pivot tables
  • nog veel meer...om succesvol te zijn met digital marketing

Naar welke datum gaat je voorkeur uit?

Voornaam

E-mailadres

Je bericht

Contact opnemen