Workshop Digital Marketing Pinball

Leer groeien met data en analyse

Volg deze praktische workshop op het snijvlak van online marketing en digital analytics. Leer concrete technieken voor het structureel verhogen van het rendement van jouw digitale kanaal. Zowel geschikt voor B2B als voor B2C. Na afloop heb je de kennis en vaardigheden om te bepalen wat de beste besteding is van je volgende uur en je volgende euro. Kom naar deze workshop en ga de volgende dag naar je kantoor met concrete aanknopingspunten voor groei van je digitale kanaal.

Amsterdam

26 jun. 2019€ 495 ex. BTW
Startgarantie

Amsterdam

10 jul. 2019€ 495 ex. BTW
Startgarantie

Schrijf je in en leer

Deze workshop is geschikt voor je als:

Digital Marketing Pinball

De workshop behandelt de inhoud van het succesvolle boek over groeien met digital marketing; Digital Marketing Pinball. Het boek is verschenen in januari 2019 en deze workshop bied je de mogelijkheid om de vaardigheden uit het boek te oefenen onder begeleiding van de auteur van het boek.

Zoek liever eerst een andere workshop als

Maar kom wel wanneer je

Zoekt naar groei voor jezelf en je organisatie. De workshop is kleinschalig van opzet zodat er veel ruimte is voor individuele begeleiding. Zo kun je samen met de docent dieper ingaan op jouw specifieke situatie en maak je oefeningen zoveel mogelijk met je eigen data. Zo krijg direct een dieper inzicht in de ontwikkelingen en groeikansen van je eigen digitale kanaal.

Deelnemers ontvangen direct na een succesvolle inschrijving via de post een exemplaar van het boek.

Over de Docent

Daniël Markus Portret

Daniël Markus is een data-analist die van flipperen houdt. Op basis van data maakt hij onderbouwde beslissingen; onderbuikgevoelens zijn niets voor hem. Objectief en effectief beter worden, dat is waar hij elke dag voor gaat.

Sinds 2003, toen hij het volledig op webanalytics gebaseerd online marketingbureau ClickValue opzette, helpt hij organisaties met het verzamelen en analyseren van de gegevens van hun websites. Bezoekersgedrag, klantgedrag en marketingrendement: het zijn de sleutels tot groei. Per marketingkanaal meet hij wat de werving van een klant kost en wat de klant vervolgens oplevert. Op basis van die data adviseert hij hoe een organisatie online het best kan groeien.

Zijn eigen organisatie is ondertussen uitgegroeid tot een online marketinggroep met vijf bureaus en ruim 100 medewerkers. Allemaal dankzij het vertrouwen van inspirerende klanten, geweldige collega’s en deze piekfijne methode.

Het persoonlijke streven van Daniel Markus? Zoveel mogelijk high scores behalen voor klanten. Daarom doet hij binnen LevelUp Group wat hem het beste ligt: het continu verbeteren van de data driven aanpak die de basis vormt van onze werkzaamheden. Die aanpak, en alles wat hij de afgelopen vijftien jaar heeft ontdekt door de praktische toepassing ervan, is de inhoud van dit boek en van deze workshop. 

Interesse? Schrijf je direct in!

Schrijf je in en leer

Contact opnemen